pondělí 14. října 2013

Giveaway 0.1

Moje milé čtenářky a čtenáři, protože zimu už máme za dveřmi a kožené bundičky měníme za kabátky, mám pro vás speciální giveaway. V neposlední řadě také děkuji za vaši aktivitu na blogu, protože poslední dobou je vyšší, než ta moje.


Jedna z vás má možnost vyhrát krásný hrnek z Tally Weijl.

Pravidla soutěže:

  • můžete se stát pravidelným čtenářem mého blogu
  • napsat mi komentář, jak se chystáte na zimu
  • připsat svůj email 
Giveaway ukončím přesně za měsíc, čili 14.11.2013.
Těším se na vaši účast ♥





Přiznávám, že nemám moc volného času. Dlouho jsem vám nic nenapsala, a proto jen něco málo, co by vás mohlo zajímat.

V Praze jsem třetí týden. Kdo sleduje můj instagram ví, že chodím do školy a začala jsem pracovat. Školu mám v pondělí a ve středu. Usínám na přednáškách a vůbec mě to nebaví, ale vzdělání je důležité. Do práce chodím po zbytek týdne nebo o víkendu. Jestli vás zajímá, jak dopadlo to moje randíčko, nepovím :D. Když mi napíšete email, ráda vám odpovím. Řeknu jen, že dobře ;) Kdyby vás něco zajímalo, použijte ask.fm a nebo mail. :)

Mějte se krásně. S láskou,
V♥

27 komentářů:

  1. Tally Weijl dělá tumblery? Vypadá úžasně takže soutěžím:

    Přes GFC již sleuduju a jak se chystám na zimu? Tlusté svetry a kožichy nakoupeny, zima může začít:-)

    havlikova.karolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pekna ga! Na zimicku se pripravuji obnovou satniku a botniku, nakupem svetru a cajicku na zahrati, ale take vycesavanim sve kocicky - srst se ji chysta na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji GFC :)
    Na zimu se chystám tím, že nakupuji letní věci! :D ne vážně, já zimu opravdu nemusím, ale dneska jsem koupila Vánoční dárky, jestli je to způsob chystání na zimu :D
    luciath483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. ze svého zimního kabátu jsem konečně odpárala kapuci, která mě štvala celou minulou zimu, vlasům dávám přípravu na sníh, uvažuji o změně barvy na platinu a pomalu šetřím na dárky na vánoce:)
    sorfaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super giveaway ! :) Na zimu bych se nejraději nepřipravovala, a radši bych ji uplně přeskočila ! :D
    darina.vlkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru, tak pravidelným čtenářem jsem už od vzniku Tvého blogu a každý večer mrkám, jestli přibyl nový článek :-)
    Na zimu se připravuji tak, že... se cpu čokoládou, aby mi bylo pořádný teplo :D:D ne kecám, konečně mám stálý příjem, takže vyhlížím nějaký skvělý botky a nový kabát :-) A strašně se na ní těším :D já vím, jsem divná.
    A e-mail: At.zijou.puntiky@seznam.cz
    PS: Jsem ráda, že Ti to v Praze klape :-) jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten čas tak letí,před chvilkou bylo teprve léto a už zase zima :) zimu mám šíleně ráda...nikdy si ale nemůžu zvyknout na ten přechod z tepla do zimy,takže to tak vypadá i s oblečením,než se donutím nosit něco fakt teplého,jsem věčně nemocná :(..ale teším se moc,hlavně na sníh a lyžování,to je moje :)..jinak ani jsem si neuvědomila že dnes je už 14 :) přesně za měsíc jsem zas o rok starší :D připadám si fakt jak babička :DD :)
    Ve škole se mi taky nic dělat nechce,ale je pravda,že vzdělání potřebujeme :))
    Tak držím palečky,ve všem :*
    bambullka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji :)
    Radši šetřit na dovolenou u moře než všude sníh bílo zima a všude ty břečky špinavýho sněhu :D
    katerina.cilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Odmitam pripustit, ze nejaka hnusna zima bude :( :D no.dobre, nakupuji zimni boty, svetry a hledam bundu :D
    Ten hrnek je bozi :) musim vyhrat

    OdpovědětVymazat
  10. V zimě nemám ráda to, že mrze!:D Na druhou stranu se těším na Vánoce:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se zeptat přes jaký program si udělala tu pusinku?:) Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Veru! Právě jsem narazila na tvůj nový blog! Jsem moc ráda, že se máš dobře. :) Moc ti přeju ať se ti v Praze daří a vše ti vychází. Mimochodem jsem tam stále každý víkend, tak kdyby jsi chtěla na kafčo...:P Nechť tvůj blog vskvétá. :-*
    Janina ze spošky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na zimu se nepřipravuju, ignoruju jí! :D
    Usínání na přednáškách, to je klasika :D Já sice ještě chodím na střední, ale spím taky často :D
    Haha, já mám 16. 11. narozeniny, takže by to pro mě byl takový dárek k nim :))
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Boží hrnek!! :-)

    Na zimu se chystám úklidem šatníku - nebo spíše přesunem .. letní dozadu, zimní dopředu :-D
    matyskovadominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji od založení tohoto blogu :)
    Na zimu se nijak extra nechystám, vždycky se jen snažím zvyknout si vstávat za tmy a brzy ráno vylézt ven do zimy :D... Zimu jako takovou rád nemám, ale jediné co dělám v zimě opravdu ráda je, když přijdu domů vymrzlá, zalezu si pod peřinu a zahřívám se teplým kakaem :))
    e-mail: janadvorakova02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. brutalny hrnček :) na zimu sa priravujem tak,že si upratujem šatník a prezeram fotky z leta :D
    stef.dujcakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ten tumbler vypadá krásně!:)

    S blížící se zimou stejně jako ostatní přeorganizovávám svůj šatník, botník a také kontroluji zásobu svíček.. :) no a samozřejmě si pomalu plánuju, čím na Vánoce obdaruji své nejbližší..:)

    nik.vaculikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduju sleduju :))
    Na zimu se nejspíš nachystám tak, že vytáhnu bundy a kabáty ze skříni a umyju si kozačky co mi podzim zaprasil:D.. A upřímně.. zimu ráda nemám takže bych se nejraději uložila ke spááánku až do léta:)
    ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Chystám se, chystám :) Už jsem si pořídila dva nové teplé svetříky, mám vyhlídnuté válenky a budu shánět novou zimní bundu :)
    lillynka69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já už na zimu v celku připravená jsem:) jediné co mi zbývá je ještě dokoupit nějaké oblečení a myslím, že zima může začít:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Přesně tenhle termohrnek by se mi hodil, viděla jsme podobný před lety v Tally, ale nevím proč nakonec jsem nepořídila, ta zkusím štěstí u tebe :).
    Na zimu se chystám, tak že pomalu si pořizuji zimní věci, ale vůbec se na ni netěším.

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji:) hrnek vypadá skvěle a na zimu je jako stvořený!:)) Jinak na zimu se připravuji tak, že sháním nějaký kabátek a podzimní boty a kupuju zásoby svíček, protože ty mám na zimních večerech nejradši :))

    Petrajaworska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Letos se na zimu nijak zvlášt' nepřipravuju, protože výbavu mám novou z minulého roku, akorát si chci koupit pořádný teplý svetr. :)

    volnaipetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Nechystám se na zimu nijak, jen potřebuju nové kozačky.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jak se připravuji na zimu? klasicky, nákrčník ( tu tlustou kruhovutou šálu) ta se neztratí :), tlusté svetry, kulich s chlupatou bambulkou a vybavila jsem se do zimy s holínkami od the address idea :) Ale už se těším na léto..:)

    vankovaterezka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný hrneček..:) tak já se chystám na zimu tak, že neustále - už druhým měsícem sháním kabát..v nějaké hezké barvě a hlavně teplý..sháním také šálu, rukavice...Ještě, že botky řešit nemusím a mám své teplé huculky, které přežijí všechny mrazy..snad :D:D

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ještě je 14. tak to zkusím :D risk je zisk se říká :D
    Jak se chystám na zimu? :D Mno, rozhodně základem je pro mně šála. Tu prostě nedám z krku celou zimu :D skoro ani doma. Jednu jsem si pořídila v H&M a miluji ji. Teď se chystám ještě na nákup nějaké pěkné teplejší vestičky pod kabát. A rozhodně pěkné rukavičky. Nedávno jsem jedny krásné viděla v Ann Christine, tak snad ještě budou :D

    renkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥