čtvrtek 17. října 2013

Instadiary 0.3

Musím říct, že tento týden jsem se kromě pondělí ještě nezastavila. Zítra mě čeká cesta domů, ale je na otočku. Momentálně se každé ráno probouzím sama, takže focení outfitů nepřichází bohužel v úvahu. Už to snad ale bude lepší a já vám konečně budu moci nafotit nějaké fotky :) Outfit posty mi strašně chybí. Blog je bez nich takový mrtvý.

Určitě se zapojte do GIVEAWAY

Teď už k fotkám :)
Budu zase ráda, za vaše instagramy! :)

 // naše poprvé // nové lásky Reserved a Bershka // cesta do práce //

 // Pumpkin Spice Latte ♥ // uniforma :D // oddych a troška kritiky //

 // dodělávky // čtu si po večerech // takhle doma suším prádlo :D //

 // dnešní.. outfit bude brzy // hubnemeee // ootd //

 // selfie // momentálně je mi dobře // fialová, stane se.. :D //

// retro music hall // wonderland a Love Generation téma // selfie //

Mějte se krásně! S láskou,
V ♥

14 komentářů:

  1. Nové lásky z Bershky a Reservedu jsou boží!
    Tu knížku mám taky, ale pořád jsem se k ní nedokopala :D Je to aspoň dobrý? :)
    A sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí mám půjčenou. Přečetla jsem pár stránek a je to docela zajímavý :)
      Děkuji :)*

      Vymazat
  2. Sledujem ta na instagrame, takze fotky poznam, opat ich ale chvalim, mas ich krasne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vydarene fotky, sleduji i na insta a tesim se na outfit clanky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky:) tu větší tašku mám taky :D :))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je skvělá že! :) Tolik se do ní vejde :)

      Vymazat
  5. Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Taaak a teď chceme všechny hubnoucí post!!!:D Hezky pěkně,už to jde i vidět,klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten je asi ještě brzy. :) Takový skok to zatím není :)

      Vymazat
  7. Moc pěkný fotečky, můj insta je instagram.com/diahaupt

    OdpovědětVymazat
  8. To sušení prádla je super, připomíná mi to můj byt když peru peřiny :-D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥