úterý 1. října 2013

1/10

Momentálně jsem se dostala do fáze, kdy jsem si uvědomila, že žiju život, který jsem si vysnila. Samozřejmě to není stoprocentní, ale už se to neskutečně přibližuje. Zítra mě čeká první den školy. Upřímně, nechce se mi. Jsem ale ráda, že mám tu možnost studovat, a proto se budu snažit tam chodit.
Další kapitolou je práce, kterou jsem si našla. Je pravda, že ne zrovna v obchodě, který je mi stylově blízký, ale jsem ráda, že jsem aspoň zůstala u toho, co mě baví.
Můj byt je momentálně tím nejnudnějším bytem celého sídliště, protože jsem si sice koupila televizi, ale technici z UPC chtějí potvrzení o studiu, které zatím nemám. Stejně je to i s internetem.
Momentálně sedím na Andělu, můj Lancome je cítit až k protějšímu stolu a čekám na něj. Co z tohohle bude? :)


A pro vás jen jedna rychlá :) Děkuji za komentáře a podporu. Příště čekejte GA :)
Mějte se krásně. S láskou,
V♥

21 komentářů:

  1. Výborně! Taky bych si to tak představovala.. Úplně Ti to závidím! Tak ať se daří kočko! Moc Ti to teď sekne! :)*

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že žiješ svůj vysněný život :) Jsi za poslední dobu asi první člověk od kterého to slyším :) Přeju ti, ať to tak vydrží :)
    A na té fotce jsi roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Strašně ráda o tom přemýšlím. Je to super pocit :)

      Vymazat
  3. Krásná vesta a krásná dekorace (kožešina a lucerna), úplně miluju tento styl! Moc se mi líbí tyto tvé úryvky ze života. Ať se brzy vyřeší ty technické věci a doufám, že randíčko dopadlo dobře!!

    OdpovědětVymazat
  4. Prva veta hovori za vsetko, zijes zivot, ktory si si vysnila. <3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Plní se ti sny! Držím palečky Verunko!

    OdpovědětVymazat
  6. To je super,moc Ti to přeju :) a držím palce s randíčkem :)):-*

    OdpovědětVymazat
  7. Zapoj se do soutěže o super dárky :).
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/10/giveaway-kasiopea.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥